Cara merogol baru

Hal ini berlaku di suatu tempat di KL..

Hari ini selepas waktu pejabat, saya dapat tahu dari kakak ipar saya berkenaan satu cara lain – merogol perempuan.

Ianya berlaku pada kalangan kawan-kawan dia juga. Pompuan nie kuar ofis dia kira2 lepas waktu pejabat agak2 dekat mlm lah tu dan terjumpa seorang kanak-kanak menangis di tepi jalan. Kesian dgn budak nie… dia hampiri dan tanya budak nie. Budak nie bagitau dia, yang dia dah sesat dan minta dihantar balik ke rumahnya.

Budak kecik tu kemudiannya menunjukkannya sekeping kertas yang tertulis alamat rumahnya. Kawan kita pompuan nie.. kira berhati mulia, tanpa mengesyaki apa apa terus bawa budak ni ke alamat tersebut.

Setibanya di rumah budak itu, kawan kita ni menekan loceng pintu.. sejurus kemudiannya dia pengsan lantaran loceng berkenaan disambungkan dengan wayar berkuasa tinggi.

Hari berikutnya, begitu dia tersedar, dia berada di sebuah rumah kosong di kawasan berbukit – dalam keadaan telanjang.

Kondom ada di mana-mana dengan air mani berhamburan. Tak kurang 20 kondom semuanya. Dia langsung tak mengenali penyerangnya.

Begitulah jenayah akhir-akhir ini mensasarkan mangsanya. Jika terserempak dengan keadaan sebegini, jangan sesekali turuti kemahuan kanak-kanak itu, sebaliknya hantar jer ke balai polis yang berdekatan.

Hantarlah kepada rakan-rakan wanita anda.. selamatkan mereka. Jangan biar naluri keperihatinan mereka dieksploitasi…

This entry was posted in Negaraku?. Bookmark the permalink.

3 Responses to Cara merogol baru

  1. aku says:

    manusia jahat, kujumpa kubunuh

  2. soulof99 says:

    Hampehnye… ade ke guna budak nak buat keje keji…

  3. cikguonline says:

    Hampeh betul diorang ni….. macam2 cara dilakukan…

Tinggalkan Jawapan

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s