Dove, Pringles, Laici Narcissus?

Ada sedikit maklumat mengenai ketidakhalalan produk di pasaran iaitu :

1. Shampoo dan facial DOVE
2. Pringles potato chips
3. Lychee NARCISSUS

KESEMUA YG DI ATAS ADA MENGANDUNGI LEMAK BABI/KHINZIR. JAKIM telah menghantar surat pada semua retailer supaya tutup tanda halal pada produk tersebut.Kepada semua muslimin dan muslimat tolong sebar2kan info ini kepada umat islam yg lain. Untuk mendapat kesahihan tentang hal ini sila lawati website http://www.halaljakim.gov.my/

Sekian wassalam.

HARAP DIHEBAHKAN & BOIKOT…

This entry was posted in Negaraku?, Side-Effects/Cautions. Bookmark the permalink.

4 Responses to Dove, Pringles, Laici Narcissus?

  1. cikguonline says:

    Baru la aku tahu… patut diserbarkan ni.

  2. soulof99 says:

    Nak tgk camne ya? Tak jumpa lah kat website tu..?😮

  3. bono201 says:

    TERIMA KASIH ATAS INFO NI..SEBAR2KANLAH..

  4. aciq says:

    Aduhhh…aciq baru jer mkn pringles td…ermmm…ape2 pon timakasih atas info ni.

Tinggalkan Jawapan

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s